Wel,Fallout 1 en 2 waren full-fledged RPG's, ik vind het juist goed dat dit shooter element dus ook wat op de achtergrond komt te liggen, kwestie van toch meer fallout feeling te krijgen
Fallout 1 en 2 heb ik nooit gespeeld maar ik vond het, net zoals Bamboehaar al zei, dat het juist goed is dat het shooter element achterwegen werd gelaten en dus zo de RPG elementen veel hoger lagen. Ik vond ook wel wat gelijkenissen met Oblivion (en andere elderscrolls) zoals dezelfde interface (of toch gelijkenissen, zoals de inventory). Al was het "free roaming" wel wat minder omdat je van de ene Quest naar de andere hopte en je dan niet echt kon exploren.
Het free roaming was wel tof in Fallout 3 vond ik,zeker met de expansions nu, maar mijn probleem was dat ik de storyline wat volgde tot op een punt waar ik niet meer kon free-roamen maar alleen maar het verhaal volgen
Crysis Eerst was ik niet van plan deze game daadwerkelijk uit te spelen omdat ik de game meer had gekocht voor de Sandbox om zo mijn eigen mod te maken, maar heb de game toch maar eens doorgelopen xD
Ik vond em beestig. Persoonlijk vond ik hem gemakkelijk, maar de dag van vandaag mag dat nog wel eens een keer. Zeker een aanrader om te kopen als je van mafia gangsters houd in een GTA kleedje.