Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Laatst uitgespeeld » Algemene spelerij

Forum

Laatst uitgespeeld

maandag 8 juni 2009 om 12u37Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Klinkt simpel? :p
Wat is je laatst uitgespeelde niet-NES-SNES-N64 game, mag natuurlijk ook next gen zijn :)

Mijn laatst uitgespeelde games is Metal Gear Solid voor de PS1 :d

Wat is die van jullie?
maandag 8 juni 2009 om 12u42Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Chrono Trigger voor de DS.
Voor de NES ben ik bezig met Metroid, en ik hoop dat ik volgende week kan zeggen: uitgespeeld! :-p
maandag 8 juni 2009 om 12u43Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Chrono Trigger :d mooi spel? Ik hoor altijd dat het super is maar heb nog niet de kans gekregen om het te spelen :(
Metroid voor NES is ook zeer goed, laat maar weten wat je er van vond :)
maandag 8 juni 2009 om 12u47Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Bewerkt: maandag 8 juni 2009 om 12u48

Chrono Trigger is echt mega goed. Ik ga er een review van schrijven, maar door tijdsgebrek is dat er nog niet van gekomen.
Nee, echt, een superspel, met een goed combat-systeem, en een diepgaand verhaal.

Metroid, daar zal ik je zeker van op de hoogte houden! Wat ik er nu van vind is dat het een moeilijk spel is, maar het is fijn te zien dat alle elementen van de serie hier hun oorsprong vinden. Ik zit nu bij de eerste Mini-Boss, Kraid. Da's ee ambetant ventje precies. Kom ik er met 4 blokjes health binnen, binnen de minuut staar ik op het game over scherm! :-p
Straks nog eens proberen.
maandag 8 juni 2009 om 12u51Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Is inderdaad geen makkelijk spel nee :d Heb er ook een tijd aan bezig geweest vooraleer ik het uit had.
Je zal na een tijdje ook wel moeten zoeken naar waar je moet gaan en dan vastzitten omdat je het niet meer weet.
maandag 8 juni 2009 om 12u58Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Ja, dat heb ik al ondervonden:
mijn plan was eerst naar Ridley's Hide Out te gaan, en dat als eerste te spelen, maar ik was niet genoeg bewapend. Ben ik terug gaan zoeken en heb ik die Screw Attack gevonden (érg handig, amai!), en een extra levenscontainer.

Dan heb ik de handleiding er eens bijgenomen, en hoewel er eigenlijk nul komma nul info staat, zegt het dat Kraid Mini Boss 1 is. Dus ik dacht dat het daar wat makkelijker ging zijn. :-p Niet echt dus.

Wel een beetje stom dat je altijd maar met 30 procent van je health begint.
maandag 8 juni 2009 om 13u11Bamboebahr
Bamboebahr
Chain Chomp (521)
1115

Metal Slug 7 voor DS ^^
daarvoor Super Mario Bros 1 :)
maandag 8 juni 2009 om 14u29Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ik denk dat dat dat Super Mario Kart: Double Dash voor de Gamecube moet zijn. Ofwel Ratchet and Clank: Quest for Booty voor de PS3 :) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
maandag 8 juni 2009 om 16u16Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Fallout 3 voor de 360, laatst ben ik nog opnieuw begonnen met Oblivion, maar door de examens ben ik niet echt ver geraakt.
maandag 8 juni 2009 om 16u20Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Fallout 3! meesterlijke game, Oblivion daarentegen vond ik na een aantal uurtjes maar wat tegenvallen :(
maandag 8 juni 2009 om 16u27Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Fallout 3 is inderdaad geniaal, alleen jammer dat het shooterelement wat fel op de achtergrond ligt. Oblivion heb ik 2 weken non-stop gespeeld toen ik het na de examens kocht. Ik vond het echt jammer dat ik hem uit had. Hopelijk komt Summerset Isles snel uit:-d
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.