Haha, ik had jullie echt hier willen hebben nu: mijn neefje van 5 en nichtje van 7 zijn zich rot aan het amuseren met Duck Hunt ! Ze staan wel maar drie centimeter van het scherm af, maar kom: elk schot dat raak is, zien ze als een overwinning. En in tegenstelling tot ons vinden ze de hond die je te zien krijgt als je mist, hi-la-risch !
Subliem gewoon !
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
is toch een must-have denk ik zo, ik heb altijd al het enigste andere spel willen hebben voor dat geweer. Ben even de naam kwijt, kan iemand me helpen ? Google : Gumshoe
De europese versies werken voor zover ik weet goed,de amerikaanse kon er wat mee schelen Truc om niet te failen: houd de lens van de gun tegen een lichtpeertje
Ja, mijn geweer zat bij mijn complete NES ! Heb er eigenlijk twee zelfs... moet je zeker aankopen, is echt geniaal grappig om met wat kameraden te doen !
@ Bamboebahr: de mijne faalt dan nog af en toe . Dat ding werkt gewoon maar de helft van de tijd !
Edit: amai, zoveel forumactiviteit de laatste week ! Ik kan het amper bijhouden.
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"