Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Uitgespeeld » SNES: Super Nintendo Entertainment System

Forum

Uitgespeeld

zondag 24 februari 2008 om 11u54Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Het lijkt mij leuk om te zien welke spellen jullie allemaal uitspelen of al hebben uitgespeeld ! Daarom dit draadje :) .

Zelf ben ik niet echt zo'n 'uitspeler'. Meestal stop ik ergens als ik juist over de helft ben omdat het mij ofwel niet meer weet te boeien ofwel omdat het spel te moeilijk wordt en ik geen zin heb om hetzelfde over en over te doen :p .

Vandaag heb ik wel Lamborghini American Challenge uitgespeeld. Stiekem had ik dit spel op de PC een aantal jaren geleden al uitgespeeld, maar op de SNES is het minstens zo leuk :d !

Dus: welke spellen hebben jullie al uitgespeeld?

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zondag 24 februari 2008 om 12u01Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik heb Super Mario World, Tintin in Tibet, Asterix, Donkey Kong Country en Street Fighter II turbo uitgespeeld, hoewel ik bij Super Mario World en Donkey Kong Country nooit 100% heb gehaald:-(
zaterdag 15 maart 2008 om 11u53Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Afgelopen dinsdag is het uiteindelijk gelukt, met onderweg heel wat hulp van Crazy Nut BE, om De Smurfen uit te spelen :) . Hoezee ende driewerf hoera !

En... euhm, Mario Paint heb ik ook uitgespeeld, voor zover dat uit te spelen valt :p .

donderdag 1 mei 2008 om 11u53Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Hoezee !

Eindelijk heb ik Aladdin weten uit te spelen. Jafar is op het einde geen katje om zonder handschoenen aan te pakken :) .

donderdag 1 mei 2008 om 18u43Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Gefeliciteerd! :-p Was het een mooi einde?
donderdag 1 mei 2008 om 19u49Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Viel best mee :) . Volgt zo'n beetje het verhaal van de film. Aladdin is echt wel een goed spel. Kan ook moeilijk anders aangezien het van Capcom is ;) .

vrijdag 2 mei 2008 om 13u05Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Het laatste spel dat ik uitspeelde was Super Pang op SNES. Geniaal spel en het duurt maar 1,5u om het uit te spelen. Doodeenvoudig concept, maar heel verslavend. Je moet eens op YouTube kijken. ;-)
vrijdag 2 mei 2008 om 13u35Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Bewerkt: vrijdag 2 mei 2008 om 13u35

Haha, ziet er inderdaad wel geinig uit :) . Inderdaad doodeenvoudig, maar wel leuk. Dat is vaak de sterkte van spellen ! Wel spijtig dat je het zo snel uit hebt gespeeld, maargoed.

Edit: hoezee, honderdste bericht :p .

vrijdag 2 mei 2008 om 22u40Yurf
Yurf
Samus (68)
1000

Ik ga het toch eens op een hogere moeilijkheidsgraad proberen. De laatste levels waren het leukst door het hoge aantal ballonnen die je moet kapotprikken. Als die reeds vanaf het eerste level er zijn, dan wordt het chaos!:-d
woensdag 7 mei 2008 om 16u18Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Hoe bevalt de hogere moeilijkheidsgraad :) ?

Zoals ik al in het SMB-topic in het NES-forum heb aangegeven, heb ik juist nog SMB1 uitgespeeld. Nu maar snel terug achter mijn boeken gaan zitten, direct een mooie Engelse Reading Comprehension Test :p .

vrijdag 20 juni 2008 om 14u26Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Hoera, FIFA '98, uitgespeeld :d ! Voor zover dat uit te spelen valt, natuurlijk.

Vroeger heb ik dat uren aan een stuk op de PC gespeeld, maar was hem vergeten te testen op de SNES toen ik hem een half jaartje geleden op de kop wist te tikken. Hoewel het stukken minder is dan op de PC toch nog een geniaal spel. Voor mij de enige echte goede FIFA :o , al die nieuwe zever is niet aan mij besteedt.

Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.