Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Rarity section » Ideeën

Forum

Rarity section

1

donderdag 21 mei 2009 om 14u47Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Zou het niet cool zijn om daar een sectie over te maken? ik heb er nu een forum topic van gemaakt (die kun je hier bekijken) Maar als we daar nu eens een pagina van maakte (deze wil ik gerust op mij nemen als je niet meer werk wil Thomas :p) of bijvoorbeeld een deel dat bij de spelbesprekingen hoort, al denk ik dat een aparte pagina handiger zal zijn.

Was maar een ideetje ;)
donderdag 21 mei 2009 om 22u02Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ik zag het juist. Eigenlijk had ik het idee om dat bij te voegen in de database eens de site deftig klaar was. Dan kon ik op het gemakske dat voor een aantal spellen (samen met jullie) bepalen. Dan krijg je een aparte pagina met de regio's waarin het spel is uitgekomen en erlangs staat dan hoe zeldzaam het spel is, al dan niet met doosje en boekje. Eventueel ook nog de gemiddelde prijs erlangs?

Zoiets bedoel je toch?

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
vrijdag 22 mei 2009 om 17u53Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Jah :) een aparte database met de info van de games dus ook ivm de zeldzaamheid en de gemmidelde prijs, zoals de forum post die ik maakte :p
woensdag 28 maart 2012 om 09u07siyecao99
siyecao99
Koopa Troopa (10)
10

Quite Cool beats solo hd redLook And Pretty Solid Wire With A Great Bass And Good Closed Sound. New Style Beats By With Great Noise Reduction Technology, But Also Get Any Journey You Have Free From Outside Noise.Cheap beats solo hd red With The Plain Headphone Big Difference Is That Putting On The Headset, You Can Still Move Freely It Is The Best Choice For Mixing Family Workers, Is Extremely Sensitive To Sound, With Strong Ability To Distinguish Between Them. beats solo hd noirIt's An Advanced Purpose To Individuals To Enjoy The Ipod Products For Example Iphone、Ipod Shuffle And So On. When You Placing On Headphones Sitting From The Concert Hall Because The Top In The Middle, Practically Climbed For The Placement In The Conductor, The Complete Method Immersed beats spidermanIn Music.
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.