Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Wat zijn nu de zeldzaamste retro games? » Algemene spelerij

Forum

Wat zijn nu de zeldzaamste retro games?

donderdag 21 mei 2009 om 14u41Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Hey mensen!

De meesten hebben wel eens als ze aan het rondkijken zijn op eBay of kapaza ed. dat er bij heel wat games "rare" bij staat en dan een iets hoger prijskaartje dan de andere games... Nu er zijn heel wat mensen die zich hier door laten vangen en dus wil ik een samenstelling maken van wat nu de zeldzaamste games voor NES, SNES, N64 en GB zijn. Dit omdat mensen dan kunnen komen kijken of het spel nu echt wel zeldzaam is en of het die prijs wel waard is.
Ik ben van plan om dan zelf nog wat rond te neuzen en er dan een richtprijs op te kunnen plakken (mits compleet en goede staat) zodat er dan al veel minder fout kan lopen bij je aankopen.

Dus: als mensen weten welke games er nu echt zeldzaam zijn voor deze consoles, plaats een reply en ik edit de begin post! De games moeten niet alleen PAL zijn, maar als het bv. NTSC of JAP is dan even erbij vermelden :) Je kan ook altijd een aanpassing vragen :p

Games die gewoon weinig worden aangeboden zijn niet automatisch zeldzaam.

NES
Final Fantasy (JAP*NTSC)                                         OOOOOOOOOO     €60 - €180
Final Fantasy 1+2 Collector's Edition (JAP)                OOOOOOOOOO     €70 - €250

SNES
Final Fantasy 2 (NSTC)                                              OOOOOOOOOO     €80 - €160  
Final Fantasy 3 (NTSC)                                              OOOOOOOOOO     €80 - €160
Illusion of Time (JAP*PAL*NTSC)                                OOOOOOOOOO     €40 - €60
Secret of Mana (JAP*PAL*NTSC)                               OOOOOOOOOO     €40 - €65
Terranigma (JAP*PAL*NTSC)                                     OOOOOOOOOO     €50 - €85

N64
Conker's Bad Fur Day (JAP*PAL*NTSC)                       OOOOOOOOOO     €35 - €55
Paper Mario 64 (JAP*PAL*NTSC)                                OOOOOOOOOO     €25 - €50
Worms Armageddon (JAP*PAL*NTSC)                         OOOOOOOOOO     €10 - €25

GB
Castlevania Adventure, The (JAP*PAL*NTSC)               OOOOOOOOOO     €20 - €35
Castlevania Legends (JAP*NTSC)                                OOOOOOOOOO     €25 - €65
Megaman 4 (JAP*NTSC)                                             OOOOOOOOOO     €65 - €130
Megaman 5 (JAP*NTSC)                                             OOOOOOOOOO     €75 - €150

GBC
Harvest Moon 2 (JAP*PAL*NTSC)                                OOOOOOOOOO     €20 - €45
Harvest Moon 3 (JAP*PAL*NTSC)                                OOOOOOOOOO     €40 - €75
Metal Gear Solid (JAP*PAL*NTSC)                               OOOOOOOOOO      €25 - €40

OOOOOOOOOO = Rarity
Dit is de Rarity onder de rare games ofc! Als deze maar 2-3 bolletjes behaald wilt dat niet zeggen dat het niet zeldzaam is :p
donderdag 21 mei 2009 om 16u31Bamboebahr
Bamboebahr
Chain Chomp (521)
1115

tjah,heb ik er toch één van :p
donderdag 21 mei 2009 om 17u49Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

En heb jij die ook allemaal Tetsuo??? :-o

----------------------------------------
http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
donderdag 21 mei 2009 om 18u27I and I
I and I
Luigi (693)
1299

-megaman 4 op de GB is die niet pal ook ? Kheb em iere ergens cart liggen, op lijst staat het pal, maar kan fout zijn.
-FF1 op NES (compleet met map, maar niet mint :( )
-Conker's Bad Fur Day  (mint compleet)
-Paper Mario 64  (4X mint compleet)(dacht wel dat deze iets meer waard was dan je prijs, pal toch, zeker naar 50 en meer)   
- Illusion of time (cart only, maar staat op de vervanglijst :p)

de rest van de lijst staan nog op de wanted.  De meeste toch. 
Vergeet mario rpg, chrono trigger, mega man X,X2,X3, harvest moon niet er bij te zetten als duurste snes games :p (zijn er vast nog)

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
donderdag 21 mei 2009 om 18u30Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

deel es een Paper Mario 64 jong ... :(

donderdag 21 mei 2009 om 18u32I and I
I and I
Luigi (693)
1299

in principe doe ik deze niet weg, omdat ik ze zie als belegging. Enige manier dat ze buiten zouden gaan is in ruil voor gelijkwaardige spellen. 

Yoshi's Treasure Pile (onze collectie)
vrijdag 22 mei 2009 om 18u06Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

@Luigi: Ik heb enkel FF1+2 collector's edition voor de NES en the Castlevania Adventure voor de GB

@ I and I: Bedankt voor de update maar ik kan de post niet updaten? ik krijg een error in de aard van: "Requested URI is too long"
vrijdag 22 mei 2009 om 22u31Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

@ Tetsuo: ik zal er eens naar kijken... misschien dat de server zo'n lange post niet ondersteunt via AJAX. I'll keep you posted !

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
vrijdag 22 mei 2009 om 22u49Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Super! hoop dat het snel opgelost raakt :p
zaterdag 23 mei 2009 om 12u55Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

Bewerkt: zaterdag 23 mei 2009 om 12u58

Mario Party 3
Dr. Mario 64

compleet toch moeilijk te vinden onder de

zaterdag 30 mei 2009 om 14u23Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Is het al beetje gemaakt Thomas ;)
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.