Deze maand strijden onze leden tegen elkaar op één van de circuits uit Super Mario Kart. De Super Nintendo vormt het strijdtoneel voor ronkende motoren en verbrand rubber in de straten van het Mushroom Kingdom. De bedoeling is zo snel mogelijk één rondje van het tweede circuit af te leggen met een personage naar keuze. Veel succes !
. Hier kunnen jullie verder discussiëren over de wedstrijd, terwijl jullie op de voorpagina scores kunnen ingeven. Normaal gezien zou de stand automatisch moeten worden bijgewerkt. Valsspelers worden uitgesloten, uiteraard
.
! Volgens mij moet met het juiste personage zeker de 18 seconden haalbaar zijn...
ik zal wel niet zo'n geduchte vijand zijn maar ik ga toch mijn best doen 
?

. Zal er eens over nadenken. Ik was trouwens ook van plan leden die meewerken aan de website een speciale status te geven, dus misschien kunnen we dat daarbij verwerken. Of bijvoorbeeld: als er prijzen worden uitgedeeld zorgen dat leden die actief meewerken meer kans maken.
!
!
. Je mag uiteraard vijf rondjes rijden... gewoon de snelste tijd nemen dan. Als je altijd het eerste rondje neemt, liggen de tijden uiteraard veel hoger omdat je kart geen startsnelheid heeft
.