Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Solar Jetman: Hunt for the Golden Warship » NES: Nintendo Entertainment System

Forum

Solar Jetman: Hunt for the Golden Warship

1

vrijdag 8 mei 2009 om 20u51Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Zou iemand mij eens kunnen uitleggen wat eigenlijk precies de bedoeling is van Solar Jetman :o ?

Daarjuist heb ik een half uur proberen uitvogelen wat nu eigenlijk de bedoeling is, maar ik snap er nog niet veel van. Volgens Wikipedia moeten we brandstof enzo verzamelen, maar ik heb geen flauw idee wat ik met die brandstof moet doen als ik er tegenkom? En een guide of YouTube-filmpje wil ik niet gebruiken omdat dan de truukjes meestal duidelijk worden ;) .

Voor de rest wel een tof spel precies. Ziet er, zoals we dat gewoon zijn van Rare, weer helemaal prachtig afgewerkt uit :) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 9 mei 2009 om 10u33Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

ik snapte der ook geen bal van :-p

http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
zaterdag 9 mei 2009 om 10u35Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Haha, nja... omdat ik hier niet echt respons kreeg, heb ik dan toch maar een filmpje op YouTube bekeken daarjuist. De bedoeling is dat je die Fuel opneemt en terug brengt naar je thuisbasis. Zo kan je je reis verder zetten door de ruimte. Hoe je die Fuel opneemt is wel nog niet helemaal duidelijk, maar kom...

De moeilijkheid van het spel ligt in de verschillende zwaartekracht en inertie op de verschillende planeten. Als je zo'n Fuel-vakje opneemt zou het naar het schijnt ook veel moeilijker zijn om te sturen.

Anyway, straks eens proberen dan :) .

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 9 mei 2009 om 10u37Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

hou ons op de hoogte, ook met robowarrior ben ik nooit verder gekomen trouwens :p

http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.