Ziet er wel een geinig spelletje uit... zo'n grote Mario . Gewoon overal doorheen ploeteren en je nergens iets van aantrekken.
Het muziekje, mocht dat op de site hetzelfde als in het spel zijn, vind ik wel een beetje stom, maargoed. Geef mij toch maar de oude vertrouwde Mario !
Hoe zit het met Super Mario Galaxy?
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
Die grote Mario ben je alleen maar tijdelijk. Net zoals wanneer je een ster vindt en even onsterfelijk bent. Het muziekje wat je hoort is niet in de hele game te horen. Elke wereld heeft een eigen muziekje, kijk maar eens op de website, daar staat iets van Open Media Playlist.
Super Mario Galaxy speel ik nog niet zo, Marij zit er middenin en ik speel Zelda.
ik vind het een irritant spel... de graphics storen mij (en ingis ook) enorm ik heb het nog geen 10minuten gespeeld maar daarna uitgelegd en niet meer aan verder gedaan.
Ik was ook super excited toen ik deze reclamespot op de TV zag. Mijn broer kocht het en daarom had ikzelf ook de mogelijkheid om het eens een keertje te proberen. echter na een uur of 2 was ik de game beu als koude pap.
Echt waar...? Ik heb me er kostelijk mee vermaakt. Het was ook het eerste spel wat ik kocht bij mijn DS. Myloe, mijn dochtertje van 5 vindt het ook een super spel, en speelt met het zelfde gemak als ik de levels één voor één uit.
Het ziet er wel heel tof uit, maar ik heb het zelf nog niet kunnen spelen. Misschien dat bovenstaande heren het niet leuk vinden omdat het te gemakkelijk is, Vincent ?
---------------------------------------- "OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"