Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
[PC] Empire: Total War » Algemene spelerij

Forum

[PC] Empire: Total War

1

zaterdag 18 april 2009 om 13u31Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Greetings fellow forum visitors,

Speelt er eigenlijk iemand Empire: Total War? Zelf ben ik sinds een dag of drie serieus in de nieuwe telg van Creative Assembly gevlogen en hij stelt alles behalve teleur. De nieuwe Mediaeval had ik overgeslaan, maar Empire dan toch maar eens opnieuw opgepakt.

Nu ben ik bezig in een short campaign met Groot Britannië. Zojuist de dertien kolonies weten bij mijn rijk te voegen. De Franse kolonies heb ik bijna onder de voet gelopen, terwijl ik op continentaal Europa het machtsevenwicht weer heb hersteld. Wat ik wel een beetje vreemd vond: Portugal was na 21 jaar al volledig van de wereldkaart weggevaagd !?

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zaterdag 18 april 2009 om 14u48Luigi
Luigi
Chain Chomp (575)
1048

Ik ga dit spel ook aanschaffen... als de prijs wat daalt ;-)

http://itsmariocollectiontime.wordpress.com
zondag 19 april 2009 om 11u58Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Speel het af en toe met een vriend. Helaas kan zijn pc'tje de zeeslagen niet altijd aan. Hij puft en zucht. Spijtig.
Wel een goed spel trouwens. Heel diep.
zondag 19 april 2009 om 13u45Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik speel het wel regelmatig. Met Engeland heb ik het nu wel gezien (juist heel Amerika veroverd), dus nu ben ik met Pruisen bezig, wat militair gezien al een iets grotere uitdaging is. Zee- en veldslagen lukken gelukkig nog net op mijn laptop.
zondag 19 april 2009 om 14u13Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ja, ik kan de zeeslagen ook niet aan... de veldslagen nog net, maar eigenlijk is het dan niet aangenaam meer. Heel erg vind ik het niet, want ik ben toch meer voor puur de campaignmap :) .

Engeland was ik beu in de helft van mijn missie, ben dus zojuist ook maar eens met Pruisen begonnen. Dat is meteen een veel grotere uitdaging omdat je veel meer buurtstaten hebt en dus minder handelsinkomsten binnenkrijgt als je met een van hen in oorlog bent.

Soms vind ik het eigenlijk spijtig dat de kolonies erbij zijn. Je zou die moeten kunnen uitzetten. Natuurlijk moeten Engeland enzo er dan nog wel inkomsten van krijgen, maar dat moet de PC zelf regelen.

"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.