Wel, het begint wanneer ik op kapaza aan het rondneuzen ben wanneer ik stuit op een advertentie die duid op het spel
Topgear rally 2 waarin een foto van google afbeeldingen is gehaald waar je gewoon de voorkant ziet.
Deze dus:

De titel van de advertentie is: Topgear rally 2 voor N64
die luid: (ik markeer belangrijke delen

)
Ik heb deze game hier nog liggen ongeopend dus.
Dus deze game is nog nooit gebruikt geweest.
Leuke game voor de nintendo 64
Wil ook ruilen voor ps1 games.
Voor meer info mail me maar.
>>> Hier zegt hij dus dat de game
nog nooit geopend is maar dat het wel een
leuk spel is O.o!!
Maarja, ik dacht... Ik heb hier nog PS1 games als tekken 3 liggen enzo en wil wel ruilen tegen een game dat nog nooit geopend is en dus waarschijnlek sealed.
Ik stuur een mail:
Hey,
is deze game nog sealed? kun je er eventueel fotos van nemen?
Ik heb hier nog wel enkele PS1 toppers liggen zoals metal gear solid en tekken 3 ed.
Ik hoor je wel.
Mvg Yannick
>>> waarop hij naar mij stuurt:
Ja deze is nog seald.
Ik zal morgen de foto's eens erbij zetten, maar mijn toestel ligt nu bij mijn ouders dus ja.
Heb je nog andere games ook??
mvg
Ik stuur terug dat ik ook nog wel star wars en men in black heb enzo.ik krijg aan:
Ik had deze foto al eens op het net gezet en was het vergeten.
Voor
Metal gear, tekken en MIB zie ik dit wel zitten.
Laat maar iets weten
mvg
Ik dacht dus: voor die 3 games een sealed game? zeker doen! het zijn wel top games maar ja...> ik op en de foto en krijg dit te zien:

Ik stuur vervolgens:
Hey,
je zei 2 mails terug dat deze nog sealed is, blijkt dat er geen seal rond zit en dat het doosje helemaal naar de z*k is...
Dit spel is sealed wel 3 games waard maar in de staat die je presenteerd krijg je er zelfs niet 1 voor.
Mvg Yannick
Krijg ik dit aan!Die is wel geseald man.
Er zit toch een
orginele plakker op.
Ik zeg niet dat je moet wisselen hé.
Ik heb deze game nog
niet opengedaan en die is zo gekocht.Mij maak je echt niet wijs dat een game die in zo een staat nieuw is gekocht, nog nooit is opengedaan, zegt dat het sealed is omdat er nog een plakker met de prijs ophangt en TOCH kan zeggen dat het een leuke game is !!
Wie koopt nieuw zo'n game?
En er dan nog 3 games voor durven vragen...
Mijn vraag:
waarom proberen mensen zo de zeik met je te lopen?