Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Algemeen niet-retro draadje » Algemene spelerij

Forum

Algemeen niet-retro draadje

zaterdag 2 februari 2008 om 15u45Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Niet echt retro maar toch... Ik heb gisteren The Legend of Zelda, Twilight Princess gekocht!! :-d (of mag ik hier niet over de Wii praten?)
zaterdag 2 februari 2008 om 21u30Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Zeker, zeker ! Vandaar dat we bijvoorbeeld ook de Virtual Console elke week in de spotlights zetten ;) .

Dit is trouwens de zeverhoek... je mag hier echt alles kwijt :) .

Hoe bevalt de nieuwe Zelda? Is hij zo goed als zijn voorgangers?

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
zondag 3 februari 2008 om 10u42Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

De nieuwe Zelda heeft natuurlijk net als alle andere games op de Wii een nieuwe besturing. De controller is mijn zwaard en de nunckuck mijn schild. Even wennen dus, maar vooralsnog ben ik er heel positief over! :-)
maandag 4 februari 2008 om 12u03Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik heb laatste de video van "The super Mario bros super show" deel 3 kunnen bemachtigen. Redelijk commercieel, maar het kan leuk uit de hoek komen.

Verder heb ik nog The legend of Zelda: Link's Awakening compleet voor de Gameboy gekocht. Episch spel:-)
woensdag 6 februari 2008 om 16u42Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Was toch één van de grappigste momenten op de rommelmarkt toen ge daar ineens naar die kartonnendoos toestoof en daar triomfantelijk die VHS-casette uithaalde :d .

Mooie koopjes trouwens ;) .

woensdag 6 februari 2008 om 18u06Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Gij had ook mooie koopjes, alleen jammer van die afzetter:(
woensdag 6 februari 2008 om 18u21Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ja, maar je kan niet alles hebben natuurlijk :) . In de week komt er nog een leuke aankoop binnen, dus kan ik mij daar weer eventjes mee bezighouden.

Op dit moment trouwens die Pokémon Yellow aan het spelen, die we bij die grappige man hadden gekocht. Eén van de enige GameBoy spellen die ik als kind nog op mijn laptop met een emulator en rom heb gespeeld. Nostalgie ten top :) .

Zit wel een klein beetje vast en Pikachu irriteert mij met zijn gevolg, maar soit :p .

zondag 30 maart 2008 om 19u48Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Alweer geen retro aankoop maar een Wii-aankoop.

Vandaag heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering Link's Crossbow Training gekocht!! :-o 's Middags even uitgeprobeerd maar daarna moest ik de TV afstaan. :-(
zondag 30 maart 2008 om 22u50Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Ho, leuk :) .

Hoe valt de nieuwe "zapper" eigenlijk mee? Naar wat ik al gehoord heb, is het niet echt geweldig?

zondag 30 maart 2008 om 22u53Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Ik heb het net een uurtje gespeeld en ik vind het wel leuk moet ik zeggen. Niet zo heel moeilijk, ik ben geëindigd in level 5 van 9. :-)

Bij een score van minimaal 20000 haal ik een bronzen medaille, maar er bestaan ook zilveren en gouden. Steeds je eigen high-score verbeteren is de opzet. De schiet accessoire schiet lekker! :-d
maandag 31 maart 2008 om 10u46Vincent
Vincent
Yoshi (187)
1000

Bewerkt: maandag 31 maart 2008 om 10u47

Update:

Ik heb het spel even aan de kant gelegd, ik zou het anders te snel uitspelen. Bij het halen van bronzen medailles is het niet erg lastig om het uit te spelen en ik vind het zonde van de 30 euro om 't nu al uit te spelen. ;-)

Gisteren heb ik mijn allereerste stappen gezet in de grote ruimte die Mario Galaxy heet, ben er nu al gek op! :-d
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.