Power-up
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Onderkant
Chrono Trigger » Algemene spelerij

Forum

Chrono Trigger

1

dinsdag 10 februari 2009 om 22u14Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Profiel bekijken Bericht verzenden Retropunten
Ok, ben vandaag langs de Game Mania geweest om m'n exemplaar van Chrono Trigger voor de DS te halen. Ben nog bezig met wat andere spellen uit te spelen (Metroid Prime, redelijk lang spel), dus zal ik het nog even moeten laten liggen.
Ik speel niet zo graag veel spellen door mekaar...de vraag is natuurlijk of ik er kan afblijven :-)
Het plastiekje zit nog rond de verpakking en ik wil dat zo houden tot Metroid uit is maar...zal het mij lukken? Ik houd jullie op de hoogte, en jullie kunnen nu beginnen te wedden :-p
dinsdag 10 februari 2009 om 22u46Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Het zal je niet lukken... wie kan er Chrono Trigger nu laten liggen :o ? Zo'n zalig spel ! Ga het zeker ook op de DS halen, want ik heb momenteel de centen niet om er eentje te importeren voor de SNES :) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
woensdag 11 februari 2009 om 00u46Duo014
Duo014
Koopa Troopa (21)
1006

:-d succes, alhoewel mss de snes versie in waarde zal dalen door de ds versie :)
woensdag 11 februari 2009 om 13u21Tetsuo
Tetsuo
Mega Man (990)
11366

Ik denk niet echt dat de waarde zal dalen, oké het is uit op DS maar dat geld niet.
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die chrono trigger op de SNES kopen op het dan te spelen... eerder om het in een glazen kast te zetten met een neon lamp erboven met een zetel ervoor waar ze verschillende orgasmes zullen beleven.
woensdag 11 februari 2009 om 19u20Duo014
Duo014
Koopa Troopa (21)
1006

i know the feeling :-d
woensdag 11 maart 2009 om 20u04Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Feliciteer mij maar, beste Retro-vrienden! Het is me gelukt: ik heb me éérst een weg gebaand door Metroid Prime (1) en ben aan Chrono Trigger niet aan geweest. Dit weekend rolde de aftiteling van Prime over m'n tv, en het grappige eraan was dat ik niet enkel aan CT dacht.
Prime was namelijk zó goed dat ik onmiddellijk de sequel wilde spelen!

MAAR...Chrono Trigger ligt er al een tijdje, en ik wil dat spel ook zo graag spelen...dus heb ik een aantal dagen geleden eindelijk ritueel het plastiekje van de verpakking verwijderd en ben ik beginnen te spelen. Ik zit nog helemaal niet ver, maar ik kan nu al zeggen dat het een meesterlijk spel is. Jammer wel voor mijn schoolwerk...
dinsdag 12 mei 2009 om 23u37Mathias
Mathias
Chain Chomp (559)
1291

Het spel is eindelijk bijna uit, door mij werk voor school heb ik niet altijd tijd gehad om te spelen. Maar de laatste 2 weken heb ik wel erg intens gespeeld.
Ik heb het op DS gespeeld, maar omdat het spel niets verschilt van de SNES-versie  -buiten de interface en een multiplayer-mode, ga ik er toch een bespreking over maken. Dat mag toch, he Thomas?;-)
Verwacht je maar aan een erg positieve bespreking. :-)
woensdag 13 mei 2009 om 14u16Crazy Nut BE
Crazy Nut BE
Fox McCloud (470)
14950

Ik ben benieuwd Mathias! Chrono Trigger wil ik stiekem ook al een hele tijd spelen, maar ik kan het maar nergens vinden.
woensdag 13 mei 2009 om 14u24Thomas
Thomas
Mario (1808)
6811

Mag zeker, Mathias ! Ben er ook echt benieuwd naar... misschien dat ik het binnenkort dan maar voor op de DS aanschaf. Voor de SNES is het amper te vinden. Tenzij je 200392 euro opzij hebt staan :) .

----------------------------------------
"OK, that does it! You're all gonna be Koopatized!"
donderdag 28 mei 2009 om 19u17Bamboebahr
Bamboebahr
Chain Chomp (521)
1115

heb hem es gedownload voor de DS (ben in bezit van zo'n R4,wegens te weinig fondsen toch maar zo één gekocht :p) en hij blokkeerde al in het begin -_-
ooit nog es een nieuwe rom downloaden :p
1
Copyright © Retronintendo.be 2008-2012. Alle rechten voorbehouden.
Genoemde handelsmerken en merknamen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.