Retro Nintendo
|
The Binding of Isaac

The Binding of Isaac: Rebirth ontwikkeling bijna ten einde, ondersteunt local co-op

Door op 28 March 2014

De ontwikkeling van The Binding of Isaac: Rebirth, de uitbreiding van de 2D rogue-achtige, donkere versie van The Legend of Zelda, nadert het einde volgens hoofdontwikkelaar Edmund McMillen in een nieuwsbericht rond de nieuwigheden van de remake.

Rebirth is een volledig nieuwe versie van de Flash game The Binding of Isaac uit 2011 met een nieuwe art style. Bovendien maakt de game geen gebruik meer van Flash, maar bouwt Rebirth verder op een compleet nieuwe engine. Meer dan 150 nieuwe items, drie nieuwe speelbare personages en lokale co-op moeten de kers op de taart vormen.

In tegenstelling tot The Binding of Isaac bevat het vervolg ook kamers van verschillende grootte, nieuwe vijanden en eindbazen. Ook kunnen fans zich verheugen op een nieuwe soundtrack, waarvan de eerste drie nummers al te beluisteren zijn op de officiƫle website.

The Binding of Isaac: Rebirth verschijnt op PC, PlayStation 4 en PlayStation Vita. Team Meat lid McMillen sloot eerder niet uit dat Isaac zijn ook op andere platformen als de Nintendo 3DS zou vertonen, maar dat de game indruist tegen Nintendo’s richtlijnen.

Reageren

Aanmelden
Registreren

U ontvangt uw wachtwoord per e-mail